Envelliment Digne REMS

Fundació Catalunya La Pedrera

El Programa REMS és un programa de la Fundació Catalunya La Pedrera que té com a objectiu millorar la qualitat de vida de les persones grans amb Alzheimer. La creativitat i el disseny del cartell vol posicionar REMS com un programa diferencial, referent de la Fundació i explicar conceptualment el treball d’aquesta a les persones que en formen part. És un programa emocional, positiu, adaptat a les vivències de cada persona. El cartell convida a reflexionar sobre aquests conceptes.

El Programa Viure en Benestar és un programa de la Fundació Catalunya La Pedrera que té com a promoure el benestar emocional i les relacions socials en persones majors de 60 anys. És un programa emocional, positiu, que busca reforçar la confiança en un mateix.

Dins del mateix àmbit d’Envelliment Digne de la Fundació, es creen altres creativitats per cartelleria i aplicacions, per programes com el Dina en companyia, Salut Activa i Reactiva’t.

Client
Fundació Catalunya La Pedrera